כנסו לסיכום מפגש - שולחן עגול בנושא: אסטרטגיות אינטרנט בארגון
מבוא
מפגש זה עסק בניהול, עיצוב, תכנון, ותפעול של אתרי אינטרנט בארגונים. רוב משתתפי הדיון הנם מנהלי מחלקות שונות בתוך יחידת ה-IT (למעט משתתפים אחדים ממחלקות עסקיות) ממגוון סקטורים – טלקום, שירותים פיננסיים, ציבורי, תעשיה, ובריאות. המפגש עסק בסוגיות הבאות בתחום אסטרטגיות אתרי אינטרנט:
- Web 2.0 באתר האינטרנט החיצוני
- Web 2.0 בתוך גבולות הארגון
- סוגיות ארגוניות – מי אחראי ליוזמות אינטרנט בארגון?
- Self Service באתרים חיצוניים: עד כמה מודל שירות עצמי "תפס"? התועלות הצפויות, כיצד לעודד לקוחות לעבוד במודל שירות עצמי?
- האתר ככלי להכרת הלקוח ופרסונליזציה
- כלי ניתוח אתרים
- הקשר בין CRM לאתר האינטרנט
- עולמות וירטואליים
- נושאים נוספים שצוינו כחשובים
- נספח: תגובות ספקים ויועצים לגבי הנושאים שעלו במפגש
תגובה 1:
הי גלית,
סיכום מצויין, תובנות מעניינות!
תודה על ההזדמנות להגיב.
הוסף רשומת תגובה