"גל" חדש של שולחנות עגולים מתוכננים ב STKI (רשימה מלאה של כל המפגשים - תוכלו לראות באתר שלנו כאן). המפגשים שאני מתכננת לזמן הקרוב יהיו בנושא Mobile, Help Desk. מפגשי שולחן עגול מיועדים רק לארגוני משתמשים, ורק ללקוחות STKI. הנה קצת מידע על המפגשים שאערוך:
מפגש ראשון: יום רביעי, 06.05.09– Mobile Enterprise - הזדמנויות עסקיות חדשות בעקבות התפתחות הסלולר
תחום היישומים האפליקטיביים לטלפונים הניידים התפתח מאוד בשנים האחרונות, הטכנולוגיה הבשילה והיא מציעה כיום מגוון פתרונות הן עבור אנשי שטח ועובדים פנימיים והן עבור הלקוחות הסופיים של הארגונים. מטרת שולחן עגול זה היא לחשוף best practices של פרויקטי שימוש בטלפונים סלולריים להתייעלות פנים ארגונית, לבניית מודלים עסקיים חדשים, החלפת מידע לגבי פתרונות מובילים, ומגמות עתידיות (האם עולם הסלולר יפנה לאפליקציות client, שירותי וידאו?)
להלן חלק מהשאלות אותן נעלה בדיון (ייתכן כי לא נגיע לכולן במפגש זה):
1. פתרון לשירות עצמי ללקוח סופי - ניהול חשבון אישי ממכשירים ניידים, שימוש במכשירים אלה בתור ארנק נייד – יכולת לסמן את מוצרי החנות לפי הברקוד המותקן עליהם ולשלם עם טלפון נייד בקופה. רכישת כרטיסי טיסה, תיאטרון, קולנוע וחניה דרך הסלולר וגם הזמנת תור לרופא עם קבלת תוצאות הבדיקות לנייד של הלקוח:
· Mobile Banking - האם ניתן כבר היום לבצע טרנזקציות בנקאיות דרך הניידים : בדיקת מצב התנועות בחשבון והחיובים בכרטיס האשראי, משיכה מפיקדון, הזמנת פנקסי צ'קים והעברת כספים לחשבון אחר. דגשים הן מבחינת יכולות טכנולוגיות והן מבחינה רגולטורית.
· פתרונות למעקב אחר המסחר בניירות הערך בטלפונים סלולריים: קבלת נתונים וחדשות בזמן אמת, התראות לפי בקשה, מצב תיק המניות הווירטואלי, קניה ומכירה של ני"ע.
· כרטיסי אשראי – האם חברות כרטיסי האשראי יוכלו להציע ללקוחות בעתיד הקרוב, דרך הניידים, הנחות רלוונטיות לפי קרבת הלקוח לחנות, חניון או בית קולנוע ספציפי?
· משרדים ממשלתיים, קופ"ח, דואר וכ"ו – האם נבחן מתן שירותים לקהל רחב דרך הטלפונים הסלולריים?
2. פתרון לאנשי שטח/ עובדים פנימיים- פתרון אפליקטיבי לניידים עבור טכנאים, פרמדיקים, אנשי מכירות, וכ"ד אינו חדש, אבל קלות השימוש, זמינות, חיבור תמידי לאינטרנט וGPS עוזרים לארגונים לבחור בניידים כפתרון המוביל לאנשי השטח:
· האם ישנם ניסיונות מוצלחים לעבודת אנשי שטח עם טלפונים ניידים: קבלת סידור עבודה, התראות, הודעות מהמוקד, ועדכון ביצוע משימות בזמן אמת? האם נעשה שימוש במערכת GPS לצורך שינוע אנשי שטח?
· האם יש דוגמאות להפיכת טכנאים בשטח לאנשי מכירות בעקבות לאינטגרציית הניידים למערכות ארגוניות בזמן אמת?
· האם אינטגרציה בין טלפונים סלולריים לבין מערכות ארגוניות מאפשרת בקרה בזמן אמת - כמה זמן לקח לטכנאי להגיע ללקוח/ לטפל בתקלה, כמה כסף הכניס/ חסך לארגון, בחינת יעילותו של עובד ספציפי לעומת חבריו לצוות וכ"ד.
לחץ כאן להצטרף לקבוצת דיון של מפגש זה.
תחום היישומים האפליקטיביים לטלפונים הניידים התפתח מאוד בשנים האחרונות, הטכנולוגיה הבשילה והיא מציעה כיום מגוון פתרונות הן עבור אנשי שטח ועובדים פנימיים והן עבור הלקוחות הסופיים של הארגונים. מטרת שולחן עגול זה היא לחשוף best practices של פרויקטי שימוש בטלפונים סלולריים להתייעלות פנים ארגונית, לבניית מודלים עסקיים חדשים, החלפת מידע לגבי פתרונות מובילים, ומגמות עתידיות (האם עולם הסלולר יפנה לאפליקציות client, שירותי וידאו?)
להלן חלק מהשאלות אותן נעלה בדיון (ייתכן כי לא נגיע לכולן במפגש זה):
1. פתרון לשירות עצמי ללקוח סופי - ניהול חשבון אישי ממכשירים ניידים, שימוש במכשירים אלה בתור ארנק נייד – יכולת לסמן את מוצרי החנות לפי הברקוד המותקן עליהם ולשלם עם טלפון נייד בקופה. רכישת כרטיסי טיסה, תיאטרון, קולנוע וחניה דרך הסלולר וגם הזמנת תור לרופא עם קבלת תוצאות הבדיקות לנייד של הלקוח:
· Mobile Banking - האם ניתן כבר היום לבצע טרנזקציות בנקאיות דרך הניידים : בדיקת מצב התנועות בחשבון והחיובים בכרטיס האשראי, משיכה מפיקדון, הזמנת פנקסי צ'קים והעברת כספים לחשבון אחר. דגשים הן מבחינת יכולות טכנולוגיות והן מבחינה רגולטורית.
· פתרונות למעקב אחר המסחר בניירות הערך בטלפונים סלולריים: קבלת נתונים וחדשות בזמן אמת, התראות לפי בקשה, מצב תיק המניות הווירטואלי, קניה ומכירה של ני"ע.
· כרטיסי אשראי – האם חברות כרטיסי האשראי יוכלו להציע ללקוחות בעתיד הקרוב, דרך הניידים, הנחות רלוונטיות לפי קרבת הלקוח לחנות, חניון או בית קולנוע ספציפי?
· משרדים ממשלתיים, קופ"ח, דואר וכ"ו – האם נבחן מתן שירותים לקהל רחב דרך הטלפונים הסלולריים?
2. פתרון לאנשי שטח/ עובדים פנימיים- פתרון אפליקטיבי לניידים עבור טכנאים, פרמדיקים, אנשי מכירות, וכ"ד אינו חדש, אבל קלות השימוש, זמינות, חיבור תמידי לאינטרנט וGPS עוזרים לארגונים לבחור בניידים כפתרון המוביל לאנשי השטח:
· האם ישנם ניסיונות מוצלחים לעבודת אנשי שטח עם טלפונים ניידים: קבלת סידור עבודה, התראות, הודעות מהמוקד, ועדכון ביצוע משימות בזמן אמת? האם נעשה שימוש במערכת GPS לצורך שינוע אנשי שטח?
· האם יש דוגמאות להפיכת טכנאים בשטח לאנשי מכירות בעקבות לאינטגרציית הניידים למערכות ארגוניות בזמן אמת?
· האם אינטגרציה בין טלפונים סלולריים לבין מערכות ארגוניות מאפשרת בקרה בזמן אמת - כמה זמן לקח לטכנאי להגיע ללקוח/ לטפל בתקלה, כמה כסף הכניס/ חסך לארגון, בחינת יעילותו של עובד ספציפי לעומת חבריו לצוות וכ"ד.
לחץ כאן להצטרף לקבוצת דיון של מפגש זה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה