כפי שנמסר, Twitter יפעיל בהדרגה חשבונות בתשלום, בהם יוכלו להשתמש גופים עסקים עבור שיווק, ניהול לקוחות,ואסטרטגיות אחרות.
מייסד החברה ביז סטון אמר לבלוג Venturebeat שהחשבונות החדשים יכללו סטטיסטיקות וניתוחים, אשר אינם זמינים כעת, ויעזרו לעסקים לראות עד כמה יעיל השימוש שלהם בכלי של מיקרו בלוגים. כך למשל, נציגי שירות לקוחות יוכלו לנתר, בעזרת הכלים החדשים של טוויטר, את רמת שביעות רצון של לקוחותיהם. ניתן יהיה בקלות לעקוב אחרי הנאמר בטוויטר על החברה עם אפשרות להגיב בזמן אמת לתלונות הציבור עם הצעת פתרונות מקוונים.
סטון אמר כי חשבונות בתשלום כבר נבדקים על ידי מספר חברות.
כעת Twitter חסר הכנסות למרות הגיוס של $55 מיליון דולר לקרנות הון, ויותר מ- 44$ מיליון משתמשים העלו רעיונות לגבי מה זה יעשה.
סטון אמר, כי יותר חשוב לבנות את בסיס משתמשים של טוויטר ולראות כיצד מתפתחים המשתמשים של טוויטר, לפני בניית המודל העסקי.
בנוסף אמר סטון ל- Venturebeat שטוויטר שקל קניית FriendFeed לפני ש-Facebook בע"מ עשה זאת.
"אנחנו נמצאים בנקודה שבה למרות שאנחנו רק בני שנתיים, רכישות הן בהחלט חלק מאסטרטגיה אפשרית", אמר סטון.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה