נפגשתי היום עם חברת Telecut , המספקת טכנולוגיה לחסכון בעלויות התקשורת. מדובר בתוכנה, אשר מנתחת אופי הלקוח, בודקת את חשבוניות שלו ומציעה מסלול תקשורת אופטימאלי אשר אמור, לאחר הבדיקה הקפדנית של אינספור מסלולים מתחלפים של רשתות סלולריות, לחסוך לא מעט כסף ללקוח.
בנוסף, מציעה החברה לעבור על חשבוניות לחברות סלולריות – שאף אחד מאתנו לעולם לא הצליח לפענח – ולהסביר, בצורה ממוכנת, שורה-שורה, איך חושבו העלויות, ואם יש טעויות ועוד.
שירות מנוהל זה יינתן כ-widget בתוך האתרים של ארגונים המעוניינים לתת שירות מסוג זה כערך מוסף ללקוחותיהם. חשוב לציין, כי מדובר בשירות ללא תשלום ללקוח הסופי - הרווח של טלקאט נגזר מאחוזים מן החסכון בו יזכה הלקוח בעקבות השירות.
אפליקציה נוספת פונה לאנשי מכירות של חברת סלולר, בעזרתה יוכלו בזמן המכירה לחשב ולהראות ללקוח את תוכנית החסכון לעומת החברה המתחרה- כמה היה חוסך אילו היה עובר למסלול אופטימלי עבורו
לאתר החברה: http://telecut.co.il/index1.asp
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה