ללא כל קשר האם אתם רצים לרשות הממשלה, עיר או ועד הבית, או אם רק בחרתם לקדם רעיון, מוצר או שירות מסוים - אתר Blue State Digital http://www.bluestatedigital.com/
מבחינה טכנולוגית Blue State Digital מציע למשתמשים אפליקציות מקוונות רבות מותאמות אישית עבור מתמודדים פוליטיים וארגונים ללא מטרות רווח:
- אפליקציות לניהול תוכן ובסיס לקוחות/ בוחרים באתר.
- כלים חברתיים המעניקים לגולשים תחושה של קהילה וירטואלית אחת וקול אמיתי דרך יצירת קבוצות עניין
- כלים לקביעה וניהול מפגשים יזומים, שיתוף קבצים, תמונות ורעיונות.
- מערכת לניהול רשימות תפוצה גדולות כקטנות בצורה נוחה ובטוחה לארגון ולמשתמש.
- כלי תעמולה המאפשרים לתומכים לנקוט בפעילויות אקטיביות שונות: יצירת קמפיינים, גיוס בוחרים נוספים, חתימה על עצומות.
- כלי לגיוס כספים עם אינטגרציה מלאה לבסיס הנתונים של הבוחרים המאפשר להשתמש בפרטי התורמים בעתיד.
אתר האינטרנט, התוכנות המקוונות ובסיס הלקוחות מאוחסנים בשרתי BSD, כאשר השירות כולל תמיכה מסביב לשעון. אירוח אפליקציות איננו רעיון חדש, כמו כל שאר השירותים המתוארים לעיל. השילוב של תפיסות חברתיות, כלי web 2.0 ואירוח אפליקציות - הוא זה, שבסופו של דבר, מספק פלטפורמה יעילה להקמת אתר מתקדם ונוח לשימוש עבור קהילות אינטראקטיביות.
בתחילת המרוץ לרשות המפלגה הדמוקרטית, הילרי קלינטון, הובילה על פני המועמד, הפחות מוכר דאז, בכל הסקרים, כאשר ידה על העליונה גם בגיוס הכספים, אשר נעשה בדרך הרגילה, כלומר המחאות מתומכים עמידים והסתכם בסופו של דבר, בסכום של 221M$. דרך פנייה ישירה לבוחרים, באמצעות הרשת, הצליח ברק אובמה לחדור לתודעה הציבורית, בזמן קצר יחסית, ואף לצמצם פערים בכל הנוגע לאיסוף תרומות. בעזרת האתר ניצל אובמה יתרונות מקוונים של זנב הארוך ושבר את שיא של גיוס הכספים בזכות עשרות מיליוני תרומות צנועות (פחות מ-100$ בממוצע), אשר הגיעו לסכום של $639M.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה