על מנת להטמיע את מתודולוגיית Project & Portfolio Mngt ל"מחזור הדם " של הארגון יש צורך ביצירת ארגון ותהליכים בעזרת Project Management Office. תפקידי הPMO :
1. הגדרה והובלת מתודולוגית ניהול פרויקטים
- הגדרת ומיסוד של best practices
- הטמעת כלים ומתודולוגיה
- יצירת מתכונת אחידה של ניהול פרויקטים בארגון
2. הדרכה וייעוץ
- הדרכת מנהלי פרויקטים ומנהלי פונקציות
- ריכוז של ניהול הידע בארגון, בתחום של ניהול פרויקטים
- פיתוח מנהלי פרויקטים
3. תכנון ופורטפוליו - תיאום בין האסטרטגיה הארגונית לבין הפרויקטים
- תכנון רב פרויקטלי (Project Portfolio)
- הובלת תהליכי תעדוף בארגון
- העמסת משאבי הארגון, בצורה המאפשרת סיום פרויקטים, בהתאם להתחייבויות ניהול תכנית העבודה
4. דיווח סטאטוס פרויקטים - תמיכה בהכנסת נתונים, הצגתם וניתוחם
- פיתוח מערכות / תהליכי / תרבות מדידה בקרה ודיווח
- שיפור ב – Collaboration בין פרויקטים
- מעקב אחר תוכנית עבודה
- דיווח על חריגות הזנקת תהליכי אסקלציה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה