Internet Strategies Round Table summary

כנסו לסיכום מפגש - שולחן עגול בנושא: אסטרטגיות אינטרנט בארגון

מבוא
מפגש זה עסק בניהול, עיצוב, תכנון, ותפעול של אתרי אינטרנט בארגונים. רוב משתתפי הדיון הנם מנהלי מחלקות שונות בתוך יחידת ה-IT (למעט משתתפים אחדים ממחלקות עסקיות) ממגוון סקטורים – טלקום, שירותים פיננסיים, ציבורי, תעשיה, ובריאות. המפגש עסק בסוגיות הבאות בתחום אסטרטגיות אתרי אינטרנט:

  • Web 2.0 באתר האינטרנט החיצוני
  • Web 2.0 בתוך גבולות הארגון
  • סוגיות ארגוניות – מי אחראי ליוזמות אינטרנט בארגון?
  • Self Service באתרים חיצוניים: עד כמה מודל שירות עצמי "תפס"? התועלות הצפויות, כיצד לעודד לקוחות לעבוד במודל שירות עצמי?
  • האתר ככלי להכרת הלקוח ופרסונליזציה
  • כלי ניתוח אתרים
  • הקשר בין CRM לאתר האינטרנט
  • עולמות וירטואליים
  • נושאים נוספים שצוינו כחשובים
  • נספח: תגובות ספקים ויועצים לגבי הנושאים שעלו במפגש

תגובה 1:

Dvir Reznik אמר/ה...

הי גלית,

סיכום מצויין, תובנות מעניינות!

תודה על ההזדמנות להגיב.