Droid - התחרות האמיתית ל-iPhone?

קראתי לאחרונה כתבה מעניינת, אשר בודקת את הטלפון הנייד החדש מבית מוטורולה – Droid. מדובר על התרשמות חיובית ראשונה מהמכשיר, בעיקר מסגירת פערים רבים שלו, שנשארו על ידי iPhone.

Verizon Wireless משווקת את Droid ישירות ללקוחות פוטנציאליים של iPhone באמצעות קידום מאפיינים של Droid, אשר אינם זמינים במכשירי אפל, כגון: מקלדת אמיתית, הרצת מספר אפליקציות בו זמנית, צילום תמונות באיכות גבוהה, התאמה אישית ללקוח – קוסטומיזציה, הפעלת widgets, פיתוח אפליקציות פתוח ברוח Web 2.0 ללא אישור של אפל, ועוד.


אחד היתרונות הגדולים ביותר של Droid באים באדיבות גרסה 2.0 של מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל - Eclair. אנדרואיד מבשיל במהירות ופלטפורמה הפתוחה שלו חושפת לא מעט סדקים בשריון של iPhone. כאשר אתם משלבים אנדרויד 2 עם מאפייני החומרה של מכשיר Droid - הכוללים מקלדת פיזית, סוללה נשלפת, מצלמה 5MP - יש לכם מתחרה פוטנציאלי חזק ל- iPhone.

כצפוי, הרשת של Verizon הינה התכונה הטובה ביותר של Droid עם איכות שיחות מצויינת, ללא התנתקויות לעומת מכשירי ה- IPhone אשר מציגים את שגיאת "שיחה נכשלה" לפחות פעם ביום.

בעוד שהצגת המסך ו-widgets בדאויד נראים אולי טריוויאליים, הם שדרוג מבורך מעל-iPhone אשר לא מספק שום אפשרויות התאמה אישית. משתמשי מקינטוש יכולים להיות מודאגים מחוסר תוכנת סינכרון מקורית עבור Mac, אך למרבה המזל Contacts Google מסתנכרן עם רשימת אנשי קשר וקלנדר של גוגל מסתנכרן עם iCal.

עוד שדרוג משמעותי של אנדרואיד 2.0 הוא תוספת של מפות גוגל עם הוראות נסיעה קוליות לפי GPS. להוראות נסיעה מבוססות GPS על iPhone יש עלות נוספת, כולל תשלום חודשי לא זול.
עלות ה- Droid תהיה כ- $ 200 עם התחייבות לשנתיים ותשלום חודשי נוסף, להודעות טקסט עלויות נוספות.

אין תגובות: