גם אתם יכולים!

ב-4 לנובמבר היינו עדים לזכייה הסוחפת של ברק אובמה בנשיאות ארה"ב. מי התרגש מהזכייה ומי קיבל אותה בחשש, אך אין ספק, כי כולנו הופתענו מהכוח שצבר המתמודד, האנונימי יחסית בתחילת המרוץ, בפרק זמן מצומצם. הרבה נכתב על הקמפיין המוצלח שניהל אובמה באינטרנט: על השימוש החכם שעשה ברשתות חברתיות, דוגמת MySpace, Facebook, Twitter, על מאות סרטוני הסברה מטעם המטה ועוד אלפים מטעם התומכים הנלהבים ב-YouTube, ועל מיליוני דולרים אותם גייס בעזרת האתר שלו MyBarackObama.com, אשר נבנה בעזרת Blue State Digital.

ללא כל קשר האם אתם רצים לרשות הממשלה, עיר או ועד הבית, או אם רק בחרתם לקדם רעיון, מוצר או שירות מסוים - אתר Blue State Digital http://www.bluestatedigital.com/
מציע לכם שיתוף מלא בבניית האסטרטגיה, מגוון של כלים מקוונים וכן תכנון ופיתוח של אתר אינטרנט ממוקד תוצאות. אין מדובר בעוד אתר מידע ובידור, אלא באתר שיעודד את הגולשים לנקוט בפעילויות קונקרטיות לטובת רעיון או ארגון, אותו בחרתם לקדם. שרות זה איננו מסתיים עם עליית האתר לאוויר, אלא ממשיך בתחזוקת האתר בשוטף, במיוחד אם משאבי ארגונכם מוגבלים, בשמירה על האתר חי ומעודכן, תוך כדי אינטראקציה מלאה עם הגולשים/בוחרים.

מבחינה טכנולוגית Blue State Digital מציע למשתמשים אפליקציות מקוונות רבות מותאמות אישית עבור מתמודדים פוליטיים וארגונים ללא מטרות רווח:
  • אפליקציות לניהול תוכן ובסיס לקוחות/ בוחרים באתר.
  • כלים חברתיים המעניקים לגולשים תחושה של קהילה וירטואלית אחת וקול אמיתי דרך יצירת קבוצות עניין
  • כלים לקביעה וניהול מפגשים יזומים, שיתוף קבצים, תמונות ורעיונות.
  • מערכת לניהול רשימות תפוצה גדולות כקטנות בצורה נוחה ובטוחה לארגון ולמשתמש.
  • כלי תעמולה המאפשרים לתומכים לנקוט בפעילויות אקטיביות שונות: יצירת קמפיינים, גיוס בוחרים נוספים, חתימה על עצומות.
  • כלי לגיוס כספים עם אינטגרציה מלאה לבסיס הנתונים של הבוחרים המאפשר להשתמש בפרטי התורמים בעתיד.

אתר האינטרנט, התוכנות המקוונות ובסיס הלקוחות מאוחסנים בשרתי BSD, כאשר השירות כולל תמיכה מסביב לשעון. אירוח אפליקציות איננו רעיון חדש, כמו כל שאר השירותים המתוארים לעיל. השילוב של תפיסות חברתיות, כלי web 2.0 ואירוח אפליקציות - הוא זה, שבסופו של דבר, מספק פלטפורמה יעילה להקמת אתר מתקדם ונוח לשימוש עבור קהילות אינטראקטיביות.


בתחילת המרוץ לרשות המפלגה הדמוקרטית, הילרי קלינטון, הובילה על פני המועמד, הפחות מוכר דאז, בכל הסקרים, כאשר ידה על העליונה גם בגיוס הכספים, אשר נעשה בדרך הרגילה, כלומר המחאות מתומכים עמידים והסתכם בסופו של דבר, בסכום של 221M$. דרך פנייה ישירה לבוחרים, באמצעות הרשת, הצליח ברק אובמה לחדור לתודעה הציבורית, בזמן קצר יחסית, ואף לצמצם פערים בכל הנוגע לאיסוף תרומות. בעזרת האתר ניצל אובמה יתרונות מקוונים של זנב הארוך ושבר את שיא של גיוס הכספים בזכות עשרות מיליוני תרומות צנועות (פחות מ-100$ בממוצע), אשר הגיעו לסכום של $639M.

אין תגובות: